#KONTRAST.WEB

Strategiile de marketing s-au modificat semnificativ în ultimii ani, dar cel mai important este cât de eficiente sunt aceste strategii. Faptul că tot mai mulți oameni utilizează internetul pentru a căuta sau achiziționa produse și servicii a cauzat ca majoritatea companiile să fie prezente în sfera digitală.

De ce aveți nevoie de un website profesional?

Din ce în ce mai mulți oameni căută online serviciile sau soluțiile de care au nevoie - pentru a compara prețurile sau doar pentru a obține anumite informații. Cu o planificare detaliată, în dependență de nevoile dumneavoastră, un website profesional nu doar vă oferă o imagine cât mai profesională, o experiență extraordinară pentru clienții potențiali, dar și oferă credibilitate sporită afacerii dumneavoastră.

În comparație cu costul mijloacelor tradiționale de publicitate - reclame radio, materiale promoționale, anunțuri pe diferite platforme media și chiar evenimentele de networking - dacă luați în considerare faptul că piața de desfacere potențială, la care puteți ajunge datorită unui website este mult mai mare, atunci realizați că este o modalitate mult mai eficientă de a vă promova afacerea pe termen lung.

Discuțiile cu clienții prin telefon, mesaje, email, întâlniri sau chiar diverse târguri - necesită mult timp. Crearea broșurelor sau a altor materiale distribuitive, de asemenea necesită timp pentru planificare, cercetare, proiectare și desigur distribuire. Un website vă economisește timpul prin faptul că toată informația despre produse și servicii e mereu disponibilă în formate diferite - grafice, video, broșure - sau chiar obișnuitul text.

Un website este o modalitate eficientă pentru a informa clienții despre servicii sau produse noi, pentru a anunța evenimente viitoare sau promoții speciale. Spre deosebire de anunțurile tipărite și articolele din reviste - un website mereu va oferi informații și știri actuale.

Un website este accesibil 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Puteți oferi vizitatorilor și clienților posibilitatea de a analiza produsele și serviciile disponibile chiar și atunci când biroul dumneavoastră este închis. Datorită widget-urilor și funcțiilor adiționale, vizitatorii pot să vă contacteze, să programeze întâlniri, ba chiar să facă achiziții direct de pe site - în orice moment.

Website-urile sunt accesibile de oriunde din lume, cu condiția să existe o conexiune la internet. Dat fiind că din ce în ce mai mulți oameni au acces la internet, chiar și în locații îndepărtate, puteți viza o audiență mult mai largă dacă afacerea dumneavoastră are un site web.

Un website poate îmbunătăți considerabil satisfacția clienților nu doar prin faptul ca acesta conține funcții precum chatbot, formulare de programare a unui apel sau a unei întâlniri, dar și prin faptul că puteți să distribuiți sfaturi clienților cu privire la modul de utilizare produselor/serviciilor pe care le-au achiziționat. Prin includerea unei pagini sau secțiuni de întrebări frecvente, puteți adăuga articole sau știri în mod regulat - răspundeți la toate întrebările care pot apărea pentru a ține clienții informați și actualizați.

De ce ținem cont la crearea unui website?

Funcționalitatea designului

Un client potențial nu intră pe un website doar pentru a aprecia designul acestuia, ci pentru a găsi anumite informații sau produse. Scopul nostru de bază e să motivăm vizitatorul să îndeplinească o anumită acțiune, într-un mod cât mai plăcut și simplu.

Optimizarea SEO

SEO este o strategie de marketing viabilă, care poate aduce afacerii dumneavoastră mai mulți clienți. În plus, ca orice altă metodă de marketing, SEO nu este magic, dar vă asigură vizibilitatea, recunoașterea brandului, trafic, rentabilitate ridicată a investiției, credibilitate și posibilitatea de a înțelege nevoile clienților.

Flexibilitatea

Clienții potențiali accesează un website de pe o gamă largă de dispozitive - smartphone - desktop, din acest motiv este foarte important să fie afișat corect pe dizpozitive de orice dimensiune.

Analiza

Dezvoltatorii noștri utilizează funcțiile necesare pentru calcularea corectă și eficientă a rentabilității investiției. Aceste instrumente sunt utilizate pentru a monitoriza traficul, engagement-ul și ratele de conversie. Aceste informații valoroase oferă posibilitatea de a fi la curent care strategii sunt profitabile și care trebuie ajustate și modificate.

De ce tip de website ai nevoie?

Landing page

Prin definiție, un landing page este o secțiune a unui website, pe care vizitatorii ”aterizează” facând click pe un link de pe altă pagină. De obicei, un landing page este creat pentru un anumit scop - prezentarea generală a unui produs, demonstrație sau îndemn la o achiziție. Acestea sunt menite ca vizitatorul să realizeze o acțiune bine definită. Este important să menționăm că un landing page nu înlocuiește un website. Vizitatorii ajung, de obicei, pe un landing page după ce au dat click pe vreun anunț sau link promoțional.

Business Site

O resursă eficientă, formată din câteva pagini web, unde este expusă cea mai importantă și necesară informație despre ”proprietar”. Acesta poate fi o companie mică, un antreprenor sau chiar un freelancer, care dorește să își mediatizeze activitatea și să-și facă publicitatea cu un buget minimal. În general, aveți nevoie de un business site pentru a anunța : ”cine?”, ”ce?”, ”de ce?” și ”pentru ce?”.

Magazin online

Dacă vindeți produse într-o locație fizică sau dacă doriți să vindeți produsele pe internet, atunci un magazin online este soluția potrivită:

  • Crește baza de clienți.
  • Poate include funcții precum gestionarea comenzilor, raporturi privind vânzările, procese simplificate pentru inventariere.
  • Permite comunicarea cu absolut toți clienții - construiți relații importante și vânzări repetate.

Vă ajutăm să alegeți sistemul potrivit.