Care sunt beneficiile utilizării unui sistem CRM?
Sistemul CRM
Cu un CRM îți este mai ușor să aduni toate informațiile într-un singur loc: ai acces rapid la clienți, reduci costurile operaționale, iar în baza rapoartelor avansate și detaliate poți face previziuni, analize complete a procesului de vânzare și negociere, astfel determinând potențialul de vânzare a fiecărui client potențial.
Echipă
Asigură-te că ai produse sau servicii care se adresează companiilor sau persoanelor fizice și o echipă de agenți vânzări dedicată să treacă la un alt nivel.
Responsabil CRM
Desemnează un responsabil cu implementarea și supravegherea înregistrărilor în sistemul CRM din cadrul companiei tale.
Decizie
Obține o decizie din partea conducerii de a implementa un software de CRM în companie și de a înregistra toate contactele cu clienții în sistemul CRM.
Contract
Încheiem un contract de implementare, în care descriem funcțiile personalizate pe care le dorești la sistemul CRM și modul în care vor fi implementate.
Ofertă
Solicită o ofertă personalizată croită după nevoile companiei tale, ce va crește nivelul de ”business inteligence” și va majora nivelul vânzărilor.
Training
Planifică-ți o zi de training pentru echipa ta de agenți ai departamentului de vânzări, unde îi vei învăța despre ”marketing automation”, folosind sistemul CRM.
Sistemul CRM
Cu un CRM îți este mai ușor să aduni toate informațiile într-un singur loc: ai acces rapid la clienți, reduci costurile operaționale, iar în baza rapoartelor avansate și detaliate poți face previziuni, analize complete a procesului de vânzare și negociere, astfel determinând potențialul de vânzare a fiecărui client potențial.
Echipă
Asigură-te că ai produse sau servicii care se adresează companiilor sau persoanelor fizice și o echipă de agenți vânzări dedicată să treacă la un alt nivel.
Responsabil CRM
Desemnează un responsabil cu implementarea și supravegherea înregistrărilor în sistemul CRM din cadrul companiei tale.
Decizie
Obține o decizie din partea conducerii de a implementa un software de CRM în companie și de a înregistra toate contactele cu clienții în sistemul CRM.
Contract
Încheiem un contract de implementare, în care descriem funcțiile personalizate pe care le dorești la sistemul CRM și modul în care vor fi implementate.
Ofertă
Solicită o ofertă personalizată croită după nevoile companiei tale, ce va crește nivelul de ”business inteligence” și va majora nivelul vânzărilor.
Training
Planifică-ți o zi de training pentru echipa ta de agenți ai departamentului de vânzări, unde îi vei învăța despre ”marketing automation”, folosind sistemul CRM.
Începe lucrul în AmoCRM din prima zi!
Fixarea automată a cererilor
Fixarea automată a cererilor
Apelurile sunt efectuate într-un singur click
Interfața interactivă
Interfața interactivă
Gestionarea lucrului cu sarcinile
Analiza vânzărilor și a campaniilor publicitare
Analiza vânzărilor și a campaniilor publicitare
Autenticitate
În era transformării digitale continue, ne inspirăm, creăm și dezvoltăm servicii digitale unice.
Eficiență
O echipă talentată, orientată spre excelență și cu o experiență vastă în domeniul tehnologiilor.
Rezultate
Satisfacția muncii noastre constă în feedback-ul primit din partea clienților noștri.