AmoCRM este un sistem elaborat, în mod special, pentru departamentul de vânzări. Acesta vă permite să urmăriți toate etapele proceselor de afaceri – de la primul apel, până la închiderea tranzacției.

începe lucrul în AmoCRM din prima zi

Toată echipa dumneavoastră va începe lucrul în AmoCRM din prima zi, întrucât acesta este cel mai ușor sistem CRM de pe piață. Interfața AmoCRM este intuitivă și nu necesită perioada de adaptare sau instruire. Un număr minim de butoane, pagini sau acțiuni - un număr minim de click-uri pentru o viteză maximă de lucru. Interfața este optimizată în totalitate pentru utilizarea sistemului și de pe tabletă. Este greu să nu îndrăgești sistemul AmoCRM.

FIXAREA AUTOMATĂ A CERERILOR

Câți clienți potențiali și cereri pierdeți? AmoCRM înregistrează în mod automat toate solicitările sau cererile clienților și le adaugă în pâlnia de vânzări. Indiferent de sursa de proveniență a cererilor : formular web, email, telefon, rețele de socializare sau chat – nu veți mai pierde niciun potențial client.

-->

APELURILE SUNT EFECTUATE PRINTR-UN SINGUR CLICK

Puteți efectua apeluri printr-un singur click direct din cartela clientului. Dar cel mai important – întregul istoric al apelurilor și al conversațiilor va fi stocat în cartela acestuia. AmoCRM vă va oferi toate statisticile necesare privind apelurile – ceea ce vă va permite sa urmăriți modul în care echipa dumneavoastră gestionează apelurile.

INTERFAȚĂ INTERACTIVĂ

Datele introduse în sistemul CRM se actualizează în mod automat - nu este necesar să reîncărcați pagina. Toate modificările au loc în timp real, astfel încât mereu să lucrați cu cele mai actuale date. E suficient să deschideți pâlnia de vânzări - veți putea observa cum apar tranzacții noi sau cum acestea trec de la o etapă la alta.

GESTIONAȚI LUCRUL CU SARCINILE

Există posibilitatea integrării bidirecționale cu calendarele Google și iCloud. În momentul creării unei noi sarcini, aceasta va apărea și în calendar. Angajații o pot modifica sau o pot marca ca și executată nu doar în interfața amoCRM, dar și în calendar - toate datele vor fi sincronizate în mod automat.

TOATE DATELE INTRODUSE SUNT SECURIZATE

Orice acțiune, adăugare sau modificare a datelor din sistem sunt salvate și afișate în cartela tranzacției. Angajații nu vor putea modifica informațiile fără știrea dumneavoastră. Pentru a vizualiza o modificare specifică, aveți posibilitatea să utilizați filtrele și să selectați acțiunile de care aveți nevoie.

ANALIZA VÂNZĂRILOR și A CAMPANIILOR PUBLICITARE

Aveți acces la o mulțime de statistici și puteți urmări aproape toți indicatorii afacerii dvs. Înțelegeți care date sunt necesare pentru dezvoltare, studiați-le și doar apoi începeți a lucra cu acești indicatori pentru a modifica sau corecta campaniile dvs.

TOȚI CLIENȚII SUNT SUB CONTROL ÎN CRM

O pâlnie unică de vânzari periodice, va oferă posibilitatea să fiți la curent cu status-ul tuturor clienților dvs. : cine a făcut recent vreo achiziție sau cine vă va contacta din nou. Lucrați cu cei care nu au făcut achiziții repetate și construiți relații pe termen lung

Vă ajutăm să alegeți sistemul potrivit.