amoCRM



1. CRM este configurat in dependenta de nevoile afacerii Dvs.

Oriunde nu v-ați afla, posibilitățile amoCRM sunt întotdeauna disponibile. Aplicația noastră mobila, echipată cu un scanner al cărților de vizită, vă va permite sa adăugați contacte noi ca prin magie.

2. Toti clientii sunt sub control in CRM

O pâlnie unică de vânzari periodice, va oferă posibilitatea să fiți la curent cu status-ul tuturor clienților dvs. : cine a făcut recent vreo achiziție sau cine vă va contacta din nou. Lucrați cu cei care nu au făcut achiziții repetate și construiți relații pe termen lung.

3. Minim de actiuni inutile. Automatizarea activitatii angajatilor

Câți clienți potențiali și cereri pierdeți? AmoCRM înregistrează în mod automat toate solicitările sau cererile clienților și le adaugă în pâlnia de vânzări. Indiferent de sursa de proveniență a cererilor : formular web, email, telefon, rețele de socializare sau chat – nu veți mai pierde niciun potențial client.

4. Toate apelurile sunt efectuate printr-un singur click,
inregistrarile fiind stocate in CRM.

Puteți efectua apeluri printr-un singur click direct din cartela clientului. Dar cel mai important – întregul istoric al apelurilor și al conversațiilor va fi stocat în cartela acestuoa. AmoCRM vă va oferi toate statisticile necesare privind apelurile – ceea ce vă va permite sa urmăriți modul în care echipa dvs. gestionează apelurile.

5. Analiza aprofundata a campaniilor publicitare si a vanzarilor.

Aveți acces la o mulțime de statistici și puteți urmări aproape toți indicatorii afacerii dvs. Înțelegeți care date sunt necesare pentru dezvoltare, studiați-le și doar apoi începeți a lucra cu acești indicatori pentru a modifica sau corecta campaniile dvs.