sisteme crm

Care sunt beneficiile utilizării unui sistem CRM?

Un CRM este un produs software, un instrument orientat spre îmbunătățirea continuă a relației cu clienții. El serveste unei strategii moderne de business care are în centrul preocupărilor clientul și cunoașterea nevoilor și a cerințelor sale.
Pași pentru implementare

Sistemul CRM

Cu un CRM îți este mai ușor să aduni toate informațiile într-un singur loc: ai acces rapid la clienți, reduci costurile operaționale, iar în baza rapoartelor avansate și detaliate poți face previziuni, analize complete a procesului de vânzare și negociere, astfel determinând potențialul de vânzare a fiecărui client potențial.

Echipă

Asigură-te că ai produse sau servicii care se adresează companiilor sau persoanelor fizice și o echipă de agenți vânzări dedicată să treacă la un alt nivel.

Responsabil CRM

Desemnează un responsabil cu implementarea și supravegherea înregistrărilor în sistemul CRM din cadrul companiei tale.

Decizie

Obține o decizie din partea conducerii de a implementa un software de CRM în companie și de a înregistra toate contactele cu clienții în sistemul CRM.

Contract

Încheiem un contract de implementare, în care descriem funcțiile personalizate pe care le dorești la sistemul CRM și modul în care vor fi implementate.

Ofertă

Solicită o ofertă personalizată croită după nevoile companiei tale, ce va crește nivelul de ”business inteligence” și va majora nivelul vânzărilor.

Training

Planifică-ți o zi de training pentru echipa ta de agenți ai departamentului de vânzări, unde îi vei învăța despre ”marketing automation”, folosind sistemul CRM.

Pași pentru implementare

Sistemul CRM

Cu un CRM îți este mai ușor să aduni toate informațiile într-un singur loc: ai acces rapid la clienți, reduci costurile operaționale, iar în baza rapoartelor avansate și detaliate poți face previziuni, analize complete a procesului de vânzare și negociere, astfel determinând potențialul de vânzare a fiecărui client potențial.

Echipă

Asigură-te că ai produse sau servicii care se adresează companiilor sau persoanelor fizice și o echipă de agenți vânzări dedicată să treacă la un alt nivel.

Responsabil CRM

Desemnează un responsabil cu implementarea și supravegherea înregistrărilor în sistemul CRM din cadrul companiei tale.

Decizie

Obține o decizie din partea conducerii de a implementa un software de CRM în companie și de a înregistra toate contactele cu clienții în sistemul CRM.

Contract

Încheiem un contract de implementare, în care descriem funcțiile personalizate pe care le dorești la sistemul CRM și modul în care vor fi implementate.

Ofertă

Solicită o ofertă personalizată croită după nevoile companiei tale, ce va crește nivelul de ”business inteligence” și va majora nivelul vânzărilor.

Training

Planifică-ți o zi de training pentru echipa ta de agenți ai departamentului de vânzări, unde îi vei învăța despre ”marketing automation”, folosind sistemul CRM.

Amo CRM

Începe lucrul în AmoCRM din prima zi!

Interfața AmoCRM este intuitivă și nu necesită perioada de adaptare sau instruire. Un număr minim de butoane, pagini sau acțiuni – un număr minim de click-uri pentru o viteză maximă de lucru. Interfața este optimizată în totalitate pentru utilizarea sistemului și de pe tabletă.
Amo CRM

Fixarea automată a cererilor

Câți clienți potențiali și cereri pierzi? AmoCRM înregistrează în mod automat toate solicitările sau cererile clienților și le adaugă în pâlnia de vânzări. Indiferent de sursa de proveniență a cererilor : formular web, email, telefon, rețele de socializare sau chat – nu vei mai pierde niciun potențial client.
Amo CRM

Fixarea automată a cererilor

Câți clienți potențiali și cereri pierzi? AmoCRM înregistrează în mod automat toate solicitările sau cererile clienților și le adaugă în pâlnia de vânzări. Indiferent de sursa de proveniență a cererilor : formular web, email, telefon, rețele de socializare sau chat – nu vei mai pierde niciun potențial client.
Amo crm

Apelurile sunt efectuate într-un singur click

Poți efectua apeluri printr-un singur click direct din cartela clientului. Dar cel mai important – întregul istoric al apelurilor și al conversațiilor va fi stocat în cartela acestuia. AmoCRM îți va oferi toate statisticile necesare privind apelurile – ceea ce permite sa urmărești modul în care echipa ta gestionează apelurile.
Amo CRM

Interfața interactivă

Datele introduse în sistemul CRM se actualizează în mod automat – nu este necesar să reîncărci pagina. Toate modificările au loc în timp real, astfel încât mereu să lucrezi cu cele mai actuale date. E suficient să deschizi pâlnia de vânzări – vei putea observa cum apar tranzacții noi sau cum acestea trec de la o etapă la alta.
Amo CRM

Interfața interactivă

Datele introduse în sistemul CRM se actualizează în mod automat – nu este necesar să reîncărci pagina. Toate modificările au loc în timp real, astfel încât mereu să lucrezi cu cele mai actuale date. E suficient să deschizi pâlnia de vânzări – vei putea observa cum apar tranzacții noi sau cum acestea trec de la o etapă la alta.
Amo crm

Gestionarea lucrului cu sarcinile

În momentul creării unei noi sarcini, aceasta va apărea și în calendar. Angajații o pot modifica sau o pot marca ca și executată nu doar în interfața Amo CRM, dar și în calendar – toate datele vor fi sincronizate în mod automat.
Amo CRM

Analiza vânzărilor și a campaniilor publicitare

Ai acces la o mulțime de statistici și poți urmări aproape toți indicatorii afacerii tale. Înțelege care date sunt necesare pentru dezvoltare, studiază-le și doar apoi începe a lucra cu acești indicatori pentru a modifica sau corecta campaniile tale.
Amo CRM

Analiza vânzărilor și a campaniilor publicitare

Ai acces la o mulțime de statistici și poți urmări aproape toți indicatorii afacerii tale. Înțelege care date sunt necesare pentru dezvoltare, studiază-le și doar apoi începe a lucra cu acești indicatori pentru a modifica sau corecta campaniile tale.

Autenticitate

În era transformării digitale continue, ne inspirăm, creăm și dezvoltăm servicii digitale unice.

Eficiență

O echipă talentată, orientată spre excelență și cu o experiență vastă în domeniul tehnologiilor.

Rezultate

Satisfacția muncii noastre constă în feedback-ul primit din partea clienților noștri.

Formular

Contactează-ne pentru mai multe detalii

Formular

Contactează-ne pentru mai multe detalii