– un portal corporativ.

Acest sistem reunește toată compania într-o singură structură bine organizată: toți angajații și managerii se regăsesc într-un ”oficiu virtual” unic.

Toate apelurile, emailu-rile, chat-urile sau formularele completate sunt stocate în CRM.

Sistemul CRM, de sine stătător, trece clientul prin pâlnie - de la primul contact până la finalizarea tranzacției.

Roboții expediază clienților email-uri, SMS-uri și automatizează procesul de vânzări.

CRM - Marketingul ajută la creșterea numărului de tranzacții repetate, dar și sporește retenția clienților.

CRM

Vedeți câte cereri sunt procesate, la ce etapă se află fiecare tranzacție și cine este responsabil de aceasta.

Cartela tranzacției

Salvați întregul istoric al tranzacției : de la primul contact cu clientul, până la închiderea tranzacției.

Chat în cartela tranzacției

Creați un chat între angajații companiei direct în cartela tranzacției. Cei adăugați în chat sunt doar observatori și nu mod modifica cartela.

Automatizarea vânzărilor

Expediați, în mod automat oferte, emailuri, mesaje SMS, mesaje vocale, campanii publicitare personalizate sau creați sarcini pentru angajați.

CRM - Marketing

Creșteți numărul de vânzări datorită campaniilor SMS și email, sau ofertelor personalizate pentru diferite segmente ale clienților. Aveți posibilitatea să creați șabloane pentru fiecare campanie de marketing.

Apeluri din CRM

Integrați telefonia IP cu CRM și efectuați apeluri direct din sistemul CRM. Toate apelurile și înregistrarea acestora sunt stocate în cartela tranzacției și a clientului.

Emailuri din CRM

Expediați emailuri clienților direct din CRM. Sistemul fixează dacă emailul a fost primit și citit. Toată corespondența este salvată.

Chat pe website

Adăugați un chat pe website, iar sistemul transformă fiecare interacțiune cu un nou potențial client într-un lead în CRM. Contactele clientului și toată corespondența sunt salvate.

Planul vânzărilor și rapoarte

Distribuiți planul între angajați, urmăriți activitatea managerilor și analizați vânzările.

Lucrul cu documentele

Generați facturi, conturi și contracte conform șabloanelor prestabilite. Le puteți imprima sau expedia prin email, chat sau SMS.

Integrarea cu 1C

Aveți posibilitatea să configurați schimbul de date bidirecțional cu 1C (conturi, facturi, stocuri) în timp real.

Aplicația mobilă

Fiți mereu accesibil - conectați-vă și începeți să lucrați. Doriți să verificați cartela unui client, să faceți un apel sau să expediați un email chiar dacă nu sunteți la birou? Acest lucru este posibil datorită aplicației mobile.

Va ajutăm să alegeți sistemul potrivit.