Care sunt etapele integrării CRM?

1. ANALIZA COMPANIEI

Înainte de a integra sistemul CRM, identificăm care sunt nevoile afacerii dumneavoastră. Considerăm că studierea detaliată a strategiilor, etapelor și proceselor de afaceri este vitală - analizăm vânzările, comunicăm cu angajații, aflăm ierarhia - totul pentru a alege cel mai convenabil sistem și funcții adiționale.

2. DEZVOLTAREA PLANULUI

Elaborăm un plan de implementare a sistemului CRM în compania dvs., astfel încât programul să ”lucreze” pentru a vă aduce profit.

3. INTEGRAREA

a. Integrăm sistemul și îl adaptăm exact nevoilor dumneavoastră sau mai degrabă pentru sarcinile și capacitățile fiecărui angajat.
b. Sistematizăm interacțiunea între angajați - ușurăm munca acestora.
c. Automatizăm sarcini, email-uri, notificări. Creăm pâlnii de vânzări pentru fiecare proces.
d. Integrăm modulele adiționale și canalele de comunicare - IP Telefonie, Email, SMS etc.
e. Setăm canalele de marketing. Conectăm canalele de recepționare a cererilor (website , landing page, rețele de socializare).

4.INSTUIREA ANGAJATILOR

a. Instruim personalul de conducere pentru a opera într-un sistem personalizat, pentru a efectua rapoarte și analize, pentru a superviza angajații.
b. Instruim angajații să lucreze într-un sistem personalizat și să folosească instrumentele individuale, elaborate pentru acest sistem.

5. SUPORT SI MENTENANTA

Asigurăm servicii de mentenanță după integrare – este important să știm că într-adevăr v-am ușurat munca.



Va ajutăm să alegeți sistemul potrivit.