#KONTRAST.VoIP

Comunicarea cu clienții și partenerii de afaceri are un rol important în lumea business-ului. De fapt, cu cât este mai mare afacerea, cu atât relaționarea capătă un rol mai important. Iar unul dintre principalele suporturi de comunicare îl constituie telefonia.

KONTRAST.VoIP oferă soluții companiilor cu o infrastructură de voce pe IP care au volum mare de convorbiri, facilitând optimizarea bugetului de comunicații. Serviciile de telefonie de tip VOIP sunt mult mai economice decât liniile telefonice tradiționale și în cazul unui volum mare de apeluri, costurile pot fi foarte mari. Soluțiile noastre VOIP se pot adapta pentru cerințele şi necesitățile fiecărui client.

Funcționalități

LISTĂ APELURI INTRARE - IEȘIRE

În orice moment se pot genera rapoarte cu apelurile intrate sau efectuate, cu status-ul lor (răspunse sau ratate), se pot genera top-uri, se pot lua decizii în funcție de gradul de ocupare al agenților, se pot deduce orele de maximă ocupare.

CONFERINȚE

Selectați mai multe apeluri din consolă și conectați-le într-o conferință, doar printr-un singur click.

MONITORIZARE APELURI

Apelurile pot fi gestionate în timp real, pot fi înregistrate automat sau la cerere, se pot transfera printr-un click către alt agent, pot fi ascultate, etc.

VOICEMAIL

Setările de mesagerie vocală, inclusiv saluturile personalizate,pot fi configurate cu ușurință pentru a satisface nevoile dvs. unice de afaceri. Apelanții pot fi redirecționați către mesageria vocală pentru a vă asigura că preocupările lor sunt auzite și înregistrate, indiferent de disponibilitatea de a răspunde la apeluri.

IVR – SISTEM INTERACTIV DE RUTARE A APELURILOR

IVR înseamnă Interactive Voice Response și așa cum sugerează și numele permite rutarea interactivă a unui apel. După ascultarea mesajului de întâmpinare, clientul este invitat sa aleagă prin apăsarea unei taste, departamentul cu care dorește să comunice (1 – pentru programări, 2 – pentru contabilitate, 3 – pentru reclamații, etc).

COZI DE AȘTEPTARE

Dacă numărul apelurilor simultane depășește numărul agenților, clienții sunt puși într-o coadă de așteptare, unde, prin redarea unui mesaj audio, li se pot furniza informații despre ultimele oferte, despre orele de program, despre timpul estimat de așteptare sau alte opțiuni. Chiar dacă cel care sună refuză să aștepte, apelul lui rămâne în baza de date, el putând fi contactat ulterior.

BENEFICIILE UTILIZĂRII TELEFONIEI IP

  • Creșterea productivității și eficienței angajaților cu minim 30%.

  • Crearea unei imagini profesioniste a companiei dumneavoastră

  • Creșterea calității interacțiunii cu clienții.

  • Colaborarea eficientă între angajați

  • Reducerea costurilor cu aproximativ 25%.

  • Control total datorită sistemelor de raportare complexe customizabile

  • Notificări automate și rapoarte în timp real

  • Mobilitatea operatorilor datorită aplicației mobile

Vă ajutăm să alegeți sistemul potrivit.