#KONTRAST.suportIT

Outsourcing-ul poate fi definit ca utilizarea strategică a resurselor externe pentru a efectua activități, care în mod tradițional sunt efectuate de către personalul companiei.

motivele pentru care companiiду decid să externalizeze domeniul IT

Companiile mici

Activitățile IT din companie sunt efectuate, în cel mai bun caz, doar de o singură persoană. Evaluarea și soluțiile acesteia, de regulă, nu sunt viabile și nu coincid cu ritmul de dezvoltare și evoluție al companiei.

Companiile medii

Desele căderi ale rețelei, a serverelor, internetului sau a aplicațiilor cauzează întreruperi ale activității zilnice. Aceste întreruperi cauzează pierderi financiare, de timp și resurse.

Companiile mari

Implementarea echipamentelor în locații diferite, migrarea serverelor, achiziția licențelor, configurările pentru multiple stații de lucru necesită cunoștințe speciale și experiență pe care un simplu administrator de rețea nu le are.

beneficiile pe care le oferă externalizarea domeniului IT

  • Reducerea costurilor

    În momentul în care o companie angajează un administrator de rețea permanent, nu are doar cheltuieli salariale, dar și adiționale - taxe, cursuri, asigurări, impozite, etc. În momentul în care apelezi la externalizare, capitalul investit se modifică în funcție de nevoile avute în acel moment.

  • Îmbunătățirea eficienței companiei

    Atunci când apar unele dereglări în domeniul IT - întreaga activitate a companiei este afectată. Externalizarea permite ca toate problemele să fie rezolvate rapid, de către specialiști, astfel încât angajații să se poată axa pe activitatea de bază.

  • Accesul la cele mai noi tehnologii

    Primiți acces la ultimele tehnologii pe care nici nu le-ați luat în considerare anterior, dar și la tehnici și instrumente pe care nu le posedați anterior.

  • Accesul la specialiști din mai multe domenii

    În locul unui singur angajat, dumneavoastră beneficiați de suportul unei întregi echipe de specialiști, ceea ce înseamnă cu nu mai există probleme care nu pot fi rezolvate sau sarcini prea complicate.

  • Siguranța datelor și informațiilor despre clienți

    Monitorizăm în regim non-stop securitatea dumneavoastră informațională. Împiedicăm scurgerea informației fără a încălca limitele de confidențialitate: vă protejăm datele personale, furnizăm software-ul necesar, monitorizăm securitatea rețelei.

  • Auditul infrastructurii IT

    Auditul permite managerilor să fie la curent cu starea rețelei existente, să testeze porturile, liniile de transmisie și alte echipamente de rețea. După examinarea totală, se întocmește un raport în care sunt stipulate zonele problematice și recomandările pentru înlăturarea acestora.

  • Reduceri la o gamă largă de achiziții

    Datorită parteneriatelor, nu doar primiți suport și consultanță pentru îmbunătățirea domeniului tehnologic, dar și beneficiați de reduceri pentru achiziționarea unei largi game hardware și software.

  • Transparența bugetului

    Externalizarea transformă costurile fixe în costuri variabile - achitați doar serviciile de care aveți nevoie, doar atunci când aveți nevoie, ceea vă permite să aveți un buget eficient și transparent.

IT Outsourcing

Standart
50 per month
  • Administrarea pînă la 5 calculatoare din cadrul companiei
  • 5 ore de lucru incluse
  • Support la distanță
    (doar remote, 09:00 – 18:00)
  • Consultanță privind achiziționarea echipamentelor
  • Profilaxia echipamentelor
    (o dată la 12 luni)
  • Securitatea de bază a rețelei
  • 1 vizită la sediu
  • Audit-ul dispozitivelor gratuit
  • 1 lună Free-trial Abonament Office
  •  
Office
95 per month
  • Administrarea pînă la 10 calculatoare din cadrul companiei
  • 10 ore de lucru incluse
  • Support la distanță
    (remote, telefonic, 09:00 – 18:00)
  • Consultanță privind achiziționarea echipamentelor
  • Profilaxia echipamentelor
    (o dată la 6 luni)
  • Securitatea de bază a rețelei
  • 2 vizite la sediu
  • Audit-ul dispozitivelor gratuit
  • Support VOIP (2 ore incluse)
  • Instalarea software-ului licențiat
  • Instalarea Antivirus licențiat(1 an)
  • Configurarea dispozitive Windows și Linux
  • Administrarea rețelei
  • Back-up date   
    (local)
  • 1 lună free-trial Abonament Premium
  •  
Enterprise Business
500 per month
  • Administrarea pînă la 20 calculatoare din cadrul companiei
  • 25 ore de lucru incluse
  • Support la distanță
    (remote, telefonic, 09:00 – 18:00)
  • Consultanță privind achiziționarea echipamentelor
  • Profilaxia echipamentelor
    (o dată la 3 luni)
  • Securitatea de bază a rețelei
  • 5 vizite la sediu
  • Audit-ul dispozitivelor gratuit
  • Support VOIP(nelimitat)*
  • Instalarea software-ului licențiat
  • Instalarea Antivirus licențiat(1 an)
  • Configurarea dispozitive Windows și Linux
  • Administrarea rețelei
  • Back-up date     
    (local sau cloud)
  • Alocarea tehnician personal
  • Achiziționarea software-ului și hardware-ului la preț redus
  • Livrarea, instalarea și configurarea gratuită a echipamentelor
  • Mikrotik cadou
  • Realizare Web Site gratuit*
  • Gazduire Web Site gratuit*
  • Administrare Web Site*
  •  

Va ajutăm să alegeți sistemul potrivit.