Mesajele SMS - cea mai rapidă sursă de informare pentru clienții dumneavoastră potențiali sau existenți. Abordarea se poate face către două direcții: către stabilizarea și informarea clienților existenți sau către atragerea de noi clienți.
Din ce în ce mai mulți utilizatori folosesc telefoanele mobile pentru a face cumpărături sau pentru a căuta servicii. SMS-marketingul este una dintre comorile ascunse printre strategiile de marketing digitale
Campaniile SMS se realizează targetat, la ora și data prestabilită. Există posibilitatea transmiterii imediat înainte de începerea promoției oferită de compania ta. Spre exemplu, în dimineața zilei în care magazinul tău începe să ofere reduceri, poți informa întreaga bază de date de clienți.
Pentru un impact mai mare, SMS-marketingul poate fi combinat și cu alte campanii publicitare. De exemplu, campaniile SMS pot atrage cât mai mulți clienți pe website sau pe un landing page - oferiți o reducere pentru cei care accesează linkul din SMS.
Practic, nu există timp de așteptare atunci când vine vorba de expedierea mesajelor SMS. Odată ce ați ați apăsat butonul de expediere, puteți fi sigur că clienții dumneavoastră vor primi imediat mesajul dumneavoastră. Peste 85% din destinatari citesc SMS-ul primit în primele 15 secunde.
Aveți posibilitatea să urmăriți rapoartele de expediere, pentru fiecare campanie. Astfel, puteți vedea fiecare număr de telefon către care a fost expediat mesajul.
A seta o campanie SMS este extrem de ușor, direct din sistemul CRM. Îți rămâne doar să selectezi clienții și mesajul potrivit. Destul de simplu, în comparație cu alte forme de promovare, care implică ajutorul mai multor persoane (design, PR, agenții etc.).
Șablonizarea mesajelor.
Autocompletarea cu datele din cartela clientului și a tranzacției.
Expedierea automată a mesajelor, direct din pâlnia de vânzări(Digital Pipeline).
Expedierea rapidă a mesajelor direct din cartela clientului/tranzacției.
Utilizarea alias-ului (numelui expeditorului) : de exemplu denumirea companiei dumneavoastră.
Salvarea mesajelor expediate în cartela clientului sau a tranzacției.